Candidatul Ideal
- Studii superioare (profil comercial/tehnic);
- Experienta comerciala in achizitii, negocieri;
- Cunoasterea limbii engleze nivel mediu/avansat;
- Operare PC: MS Office nivel mediu/avansat
- Cunostinte operare SAP (reprezinta un avantaj)
- Carnet de conducere: Cat. B;
- Abilitati de comunicare si munca in echipa;
- Flexibilitate la schimbare si dinamica locului de munca;
- Abilitati de organizare si coordonare;
- Abilitati de analiza si negociere
Descrierea jobului
- Intretine legatura cu vendorii/furnizorii existenti;
- Negociaza pretul, conditii de livrare si alte conditii contractuale;
- Asigura aprobarea ofertelor si emiterea comenzilor conform procedurii de achizitii;
- Se asigura de respectarea conditiilor din contractele locale sau globale;
- Propune si intocmeste contracte cu furnizori noi in colaborare cu celelalte departamente;
- Pastreaza legatura cu furnizorii pentru a asigura o gestionare optima a livrarilor;
- Verifica acuratetea facturilor si corespondenta cu conditiile agreate in comenzi si contracte;
- Are o cumunicare permanenta cu colegii implicati in proiectul aflat in derulare;
- Participa si cand e cazul organizeaza intalniri - in cadrul companiei - cu reprezentantii firmelor furnizoare:
- Are fluenta in conversatie in limba engleza.