Cerințe:
- Studii superioare in curs sau finalizate/Certificare in distributia de produse de asigurare conform cerintelor legale in vigoare, in functie de cerinta ariei de vanzari din structura organizationala respectiva
- Minimum 2 ani experienţă de front office sau în activităţile de relaţionare sau vânzare si cunoştinte despre produselor bancare şi administrarea numerarului
- Cunoasterea legislatiei si normelor Bancii Nationale a Romaniei aferente operatiunilor, cunoasterii clientelei, prevenirii spalarii banilor
- Abilitati de comunicare verbala si scrisa in limba engleza
- Ai abilități digitale (pachetul Microsoft Office)
- Cunostinte medii la specificatiile de business dintr-o banca/ specificatii tehnice
Alte competențe necesare:
- Cunostinte aprofundate si capacitatea de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale in vigoare referitoare la cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea riscurilor de spalare a banilor si finantare a terorismului
- Bună organizare și atenție la detalii
- Atitudine orientată spre client și servicii de calitate
Principalele responsabilități:
- Asiguri suport clienților pentru efectuarea tranzacțiilor cash și non-cash la casierie
- Contribui la atingerea obiectivelor definite de Divizia de Retail a Băncii
- Asiguri buna desfășurare a activităţii de bancassurance
- Contribui activ la promovarea canalelor alternative de deservire a clienților: Internet Banking, Mobile Banking sau bancomatele multifuncționale
- Contribui la promovarea produselor si serviciilor oferite clienţilor