Candidatul Ideal
Ne dorim:
- un coleg responsabil, riguros in respectarea indicatiilor primite de la colegul de echipa
- sa invete proceduri de lucru si sa le respecte
- cu o buna capacitate de intelegere a informatiilor in industria IT
- indemanare in munca pe calculator cu coduri, descrieri, specificatii, valori financiare
- intelegerea conceptelor elementare ale unei afaceri
- cunoscator al limbii engleze – vorbit, scris, citit
- sa cunoasca aplicatiile Microsoft Office si sa fie flexibil si curios pentru insusirea unor cunostinte noi despre functionalitatea Microsoft CRM si ERP Oracle;
Descrierea jobului
- va gestiona activitati din zona operationala, lucrand in echipa alaturi de un Product Manager cu experienta
- va defini produsele in catalogul electronic al companiei – part number, denumire, caracteristici cheie, foto
- va relationa cu furnizorii, urmarind respectarea conditiilor de livrare pentru marfurile comandate impreuna cu Product Manager
- va relationa (si) cu colegii din alte departamente, oferindu-le informatii actualizate ale comenzilor in curs;
- la receptia marfurilor, va verifica conformitatea conditiilor agreate cu furnizorii – produs, cantitate, pret
- va colabora cu departamentul Logistica in procesul de receptie a marfurilor comandate, operand in ERP procesele specifice
- se va implica in procese administrative - intocmire referate, urmarire aprobari
- va opera in plaftormele de colaborare ale partenerilor- garantii, documente, comenzi
- cunostinte despre industria IT pot fi apreciate ca un avantaj
Activitatea presupune utilizarea instrumentelor interne de lucru: Microsoft CRM, ERP Oracle & Microsoft Office (Word, Excel, Visio, Power Point)